شنبه / ۲۹ فروردین ۱۴۰۵ / ۱۳:۱۶
سرویس : منهای غذا
کد خبر : ۱۳۰۳۹۹
گزارشگر : ۳۵۱۶
سرویس منهای غذا

کنترل تنگه هرمز به حالت قبل برگشت

سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا(ص) از بازگشت کنترل تنگه هرمز به حالت قبل در پی بدعهدی‌های مکرر آمریکا خبر داد و تاکید کرد: تا زمانی که آمریکا به محدودیت تردد شناورها از مبدا ایران به مقصد و از مقصد به مبدا ایران پایان ندهد، وضعیت تنگه هرمز به شدت کنترل و به حالت قبلی باقی می ماند.

سرهنگ دوم پاسدار ابراهیم ذوالفقاری سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران پیرو توافقات قبلی در مذاکرات صورت گرفته با حسن نیت با عبور تعداد محدودی از کشتی‌های نفتکش و تجاری از تنگه هرمز به صورت مدیریت شده موافقت نمود ولی متأسفانه آمریکایی‌ها با بدعهدی‌های مکرر که در سابقه خود دارند همچنان به راهزنی و دزدی دریایی تحت عنوان به اصطلاح محاصره، ادامه می‌دهند به همین دلیل کنترل تنگه هرمز به حالت قبل برگشت و این تنگه راهبردی تحت مدیریت و کنترل شدید نیروهای مسلح قرار دارد.
 
وی تصریح کرد: اعلام می‌دارد تا زمانی که آمریکا به محدودیت تردد شناورها از مبدا ایران به مقصد و از مقصد به مبدا ایران پایان ندهد، وضعیت تنگه هرمز به شدت کنترل و به حالت قبلی باقی می‌ماند.
(شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۵) ۱۳:۱۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها